Demarat la 1 iulie 2010 proiectul „Creează-ți propriul loc de muncă” promovează spiritul şi cultura antreprenorială ca modalitate de generare de alternative economice şi sociale şi de îmbunătăţire a statutului economic al grupurilor sociale vulnerabile din zonele rurale.
Cofinanțat din Fondul Social European, în cadrul Programului Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, proiectul este implementat de Camera de Comerț si Industrie a Municipiului București, în parteneriat cu Camera de Comerț şi Industrie Neamț, Camera de Comerț,
Industrie și Agricultură Teleorman și ÖSB Consulting GmbH Austria – Sucursala România
În cadrul proiectului sunt vizate 3 regiuni de dezvoltare: Bucureşti-Ilfov (Bucureşti şi Ilfov), Nord-Est (Suceava, Botoşani, Neamţ, Iaşi, Bacău și Vaslui) şi Sud-Muntenia (Argeş, Călăraşi, Dâmboviţa, Giurgiu, Ialomiţa, Prahova și Teleorman).
Obiectivele generale ale proiectului constau în asigurarea sustenabilităţii zonelor rurale pe termen mediu şi lung prin înfiinţarea de companii viabile aliniate la domeniile economice emergente în aceste zone, o dată cu creşterea ratei de ocupare în zonele rurale prin încurajarea demarării propriilor afaceri în activităţi non-agricole şi implicit, creșterea numărului de locuri de muncă. Valoarea totală a proiectului este de 15.076.717 RON, acesta fiind implementat pe o perioadă de 29 de luni.
Pentru mai multe informatii, consultati site-ul proiectului: http://antreprenori.ccib.ro
Calitatea avuta in cadrul proiectului (solicitant sau partner) | Partener |
Obiectivul proiectului | 1.Sa dezvolte durabil zonele rurale prin infiintarea unor organizatii viabile ce emerg in crearea de noi locuri de munca si asigurarea sustenabilitatii zonelor rurale pe termen mediu si lung; 2.Sa contribuie la cresterea ratei de ocupare in zonele rurale prin incurajarea demararii propriilor afacerilor in activitati non-agricole si implicit cresterea numarului de locuri de munca. |
Stadiul implementarii proiectului | finalizat |
Rezultatele parţiale sau finale ale proiectului | 875 persoane selectate. 3 studii regionale realizate, 3 campanii de promovare a culturii antreprenoriale, 1 baza de date a proiectului, 1 seminar transfer bune practici, 60 ateliere idei de afaceri, 15 module de training implementate, 1 targ virtual, 332 planuri de afaceri realizate, |
Valoarea totala a proiectului | 15076717.00 lei |
Sursa de finanţare (bugetul de stat, local, surse externe nerambursabile, surse externe rambursabile, etc) | POSDRU |
Numele instituţiei finanţatoare | AMPOSDRU |
Valoarea angajata in proiect | 2.962.130 Lei |